Kancelářský nábytek s příslušenstvím "Těšínské divadelní a kulturní centrum"

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Kancelářský nábytek s příslušenstvím "Těšínské divadelní a kulturní centrum"

Contracting authority

Moravskoslezský kraj

NEN system number

N006/25/V00002400

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Not terminated

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P25V00002400

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

otevřená výzva

Type

Public supply contract

Estimated value (excl. VAT)

1 644 800,00

Currency

koruna česká

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

28. 01. 2025 09:48

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

11. 02. 2025 10:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Ing.

Name

Pavla

Surname

Stanková

EMAIL

pavla.stankova@msk.cz

Phone 1

+420 595622625

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu je realizace interiéru včetně upevnění, montáže a instalace dodávaného kancelářského nábytku s příslušenstvím (sedací nábytek, stoly, vybavení kanceláří a ostatní vybavení) a s tím souvisejících prací v rámci projektu "Těšínské divadelní a kulturní centrum". Kompletní výčet položek je uveden v příloze č. 1 obchodních podmínek. Bližší informace k předmětu zakázky jsou uvedeny v projektové dokumentaci (viz Zadávací dokumentace). PROHLÍDKA MÍSTA PLNĚNÍ: V případě zájmu o prohlídku místa plnění se zájemci přihlásí e-mailem na adresu: pavla.stankova@msk.cz nejpozději do 3. 2. 2025 do 14:00 hod. V případě, že se zájemci na prohlídku přihlásí, prohlídka místa plnění se bude konat dne 4. 2. 2025, sraz zájemců bude v 10:00 hod. u hlavního vchodu do budovy Těšínského divadla Český Těšín, p. o., na adrese Ostravská 1326/67, 737 01 Český Těšín. Vzhledem k tomu, že zájemci o prohlídku místa plnění budou vstupovat na staveniště, je nutné, aby byli vybaveni vlastními osobními ochrannými pracovními prostředky. Zadavatel je zájemcům nebude poskytovat. V případě, že se zájemci do výše uvedené doby na prohlídku nepřihlásí, zadavatel prohlídku místa plnění nebude organizovat.

Code from the NIPEZ code list

39130000-2

Name from the NIPEZ code list

Kancelářský nábytek

Main place of performance

Moravskoslezský kraj

Code from the CPV code list

39130000-2

Name from the CPV code list

Kancelářský nábytek

SUBJECT-MATTER NAME

Kancelářský nábytek

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailNábytek39100000-3Nábytek
DetailRůzný nábytek a vybavení39150000-8Různý nábytek a vybavení
DetailSedadla, židle a související výrobky a jejich díly39110000-6Sedadla, židle a související výrobky a jejich díly
DetailStojací lampy31521200-6Stojací lampy
DetailStoly, skříně, psací stoly a knihovny39120000-9Stoly, skříně, psací stoly a knihovny
DetailTrezory44421300-0Trezory
DetailZáclony, závěsy, drapérie a textilní žaluzie39515000-5Záclony, závěsy, drapérie a textilní žaluzie

Place of Performance


CZ080Moravskoslezský kraj

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail05. 02. 2025 11:10Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail31. 01. 2025 10:13Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail28. 01. 2025 09:48Uveřejnění zadávacích podmínek